tirsdag 28. januar 2014

[DIY] Hands up!








På tross av at kvelden har senket seg og dagslyset er long gone må jeg bare vise frem noen bilder av helgens DIY-prosjekt. Finn frem en gummihanske, et stearinlys og en pose betong så kan du lage denne kule lysestaken!

Dessverre gjemte jeg å ta bilder underveis, men du kan sikkert tenke deg hvordan jeg gikk frem? Ellers har jeg planer om å lage flere, og da kan jeg være flinkere å dokumentere om det er interesse for det *smil*

Boblene i betongen gjør at det ligner mer på en zombiehånd enn noe annet, men pyttsann!
Jeg liker den!

Ha en finfin tirsdagskveld ♥



Grab a rubber glove, a candle and some concrete and you can whip up this cool candle holder! Unfortunately I forgot to get the "how to" on film but I will make more, so I can get back to that later if there is any interest? 

18 kommentarer:

  1. Så kjempe kuuuul!!!! Flinke deg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så kult!!!
    Hvor kjøper man "en pose betong" forresten?? ;-)
    Fikk lyst til å prøve selv nå!

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg bruker å kjøpe 5kg. Hey'di småmuring på Coop Bygg!
      Veldig lettvint, bare å blande 1 kg. betong med 2 dl vann, så har du passe mengde :)

      Slett
  3. Haha, så kul :D Jammen er du kreativ Signe!!
    Og grattis med ny look, bloggen din er superfin :)

    -Amalie

    SvarSlett
  4. Så utrolig kul hånd-stake! Hvordan har du fått til at den ikke har en "flat" side?... tenker at dersom den ligger et sted til tørk, så vil det kanskje bli flatt på "liggesiden"??

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg klippet av bunnen og toppen på en stor brusflaske og tredde hansken over. Så fylte jeg i passe mengde. Lyset kappet jeg av slik at det akkurat var nedi på andre siden og ble presset opp i betongen. Skal se om jeg ikke får laget en til og knipset bilder snart ;)

      //Signe

      Slett
  5. Such a great candle holder and clever idea!!!

    It looks so chic...

    And I'd like to say a big thank you, for your all lovely and encouragement messages...

    Lots of loves...

    SvarSlett
  6. Utrolig kul Signe👍😀Flinka

    SvarSlett
  7. Utrolig kul! Slik har jeg ikke sett før :-) Jeg så nettopp World War Z og kan bekrefte at det ligner på en Zombie-hånd, hihi!

    SvarSlett
  8. det er en flott idé! bravo!

    SvarSlett
  9. Altså! Denne hånda di, er utrolig kul! Men, nå har jeg altså prøvd meg på dette. Å jeg får det jaggu ikke til :P hehe.. Hva slags hanske bruker du og str på den? å hvordan får du det til å ikke bli så fult der håndflaten skal være? Min hånd blir sikkelig tjukk :P haha! Håper veldig på et bilde for bilde innlegg av denne hånda :D hihi..

    Ha en flott mandag ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Huh, det var jo kjiper'n!

      Jeg kjøpte plasthansker fra Coop i str. small eller medium tror jeg. De var hvite med rosa fingertupper. De hadde andre også, men de styrte jeg unna siden de virket veldig tynne og formløse og hadde ruter på fingertuppene...

      Jeg skal lage en til denne uken og prøve å få litt mindre bobler, så da lover jeg å dokumentere prosessen :)

      //Signe

      Slett
  10. So cool! Will definitely recreate this.. Thank you!

    SvarSlett